Apie automobilio perdažymą (1 dalis)

Bėgant metams vis pastebime, kad automobilio spalva, dažai blanksta, ant automobilio kėbulo atsiranda įbrėžimų, dėmių ar net rūdžių. Tada ne vienas automobilio savininkas susimasto apie automobilio perdažymą. Žinoma, būna atvejų kai automobilio perdažymas (galbūt ne viso automobilio, o tik jo atitinkamo kėbulo dalies), tai būna po autoįvykių ar nelaimogo eismo įvykio, kai automobilio kėbulas būna pažeidžiamas. Taigi, apie automobilio perdažymą…. tai nėra paprastas darbas, tam reikia turėti atitinkamas žinias, įgūdžius, tinkamus įrankius ir priemones. Taigi tai tikrai nėra mėgėjų darbas. Autoservisas Vilniuje, Kaune ar kitame Lietuvos mieste, tikrai teikia tokias paslaugas kaip automobilio dažymas, tačiau, kaip minėjau, gerai nudažyti automobilį reikia nemažai įgūdžių, todėl nepatarčiau patikėti automobilio dažymą bet kuriam autoserviso darbuotojui. Geriausia, kad autoservisas būtų kvalifikuotas ir žinomas, tada didesnė tikimybė, kad darbas bus atliktas kokybiškai ir bus suteikta garantija jeigu dažai pradės byrėti, skilinėti ar pan. Taigi, toliau trumpai pateiksiu kaip yra ruošiamasi automobilio perdažymui ir manau paskaitę, pritarsit mano nuomonei, kad tai nėra mėgėjų darbas ir nesugalvosite to atlikti patys. Šį procesą sudaro keli etapai, kuriuos toliau parašysiu.

Pirmiausia automobilis yra paruošiamas dažyti: nugruntuojamas kėbulo paviršius. Tai yra labai atsakingas ir kruopštus darbas, jeigu kuri nors viena nebus nugruntuota kruopščiai bei tolygiai, dažymas nepavyks ir reiks perdažyti. norint, kad automobilis būtų atsparus vandeniui bei korozijai, ant kėbulo tepama specialaus hermetiko. O norint išvengti korozijos ir išsaugoti kėbulą nuo smulkių įbrėžimų, akmenukų, mašinos dugnas dengiamas specialiu apsaugančiu gruntu. Vėloiau, nugruntuota vieta užglaistoma specialiai tam pritaikytu glaistu. Glaisto kiekis ir kiek kartų juo glaistoma priklauso nuo automobilio paviršiaus bei pačio glaisto kokybės ir kiekio. Glaistoma tiek, kad paviršius būtų tolygus. Glaistas sukietėja maždaug per 15 -20 min. Šioje stadijoje yra labai svarbu, kad patalpos temperatura būtų ne mažiau nei 20 laipsnių šilumos. Nuglaisčius (glaistui sukietėjus) paviršius yra šlifuojamas specialiu šlifavimo įrankiu, akd paviršius būtų lygus.

Got Something To Say:

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Copyright © 2017. Powered by WordPress & Romangie Theme.